Van slimme strategie tot opvallende campagnes – hier vind je een selectie uit de projecten waar we trots op zijn. Elk merk, elke uitdaging, één doel: resultaat.

Rebranding: wanneer?

Rebranding: wanneer?

Hoe ga je mee met de tijd? Al 26 jaar is Taxi Livo al actief op Walcheren en ver daarbuiten. Toen zij in 1997 begonnen, werd er nog geen aandacht besteed aan enige vorm van marketing.

Lees Meer  
CineCity & CineCafé: 'Wij zoeken een creatieve gek'

CineCity & CineCafé: 'Wij zoeken een creatieve gek'

CineCity is al jaren dé bioscoop van Zeeland, maar voor hun campagnes, drukwerk en visuele uitingen waren ze op zoek naar een echte creatieve gek. Iemand die niet alleen ontwerpen maakt, maar ook meedenkt en de beleving van film en horeca écht kan versterken. Designercy sprong in dat gat.

Lees Meer  
Simply Flow: ideeën van de klant, professioneel vertaald

Simply Flow: ideeën van de klant, professioneel vertaald

Een eigen webshop beginnen klinkt vaak makkelijker dan het is. Dat ontdekte ook de oprichtster van Simply Flow. Zij had al een creatief en heel concreet idee voor haar logo en wist precies hoe het eruit moest zien. Alleen liep ze vast bij het zelf maken ervan en bij het bouwen van een webshop. Precies daar kwam Designercy in beeld.

Lees Meer  
Hoe zorg je voor een volle zaak als je nieuw bent?

Hoe zorg je voor een volle zaak als je nieuw bent?

The new kid in town, Club Boca. In mei 2022 kregen wij een telefoontje van de eigenaren van het nog te openen Club Boca. Zij waren op zoek naar reclamebureau om de gehele marketing en social media te beheren.

Lees Meer  
Hoe zorg je voor omzet wanneer je fysieke winkel gesloten is?

Hoe zorg je voor omzet wanneer je fysieke winkel gesloten is?

The B(oard) Boutique is begonnen met twee winkels in het centrum van Goes en Kortgene. Tijdens de lockdowns liepen zij tegen het probleem aan dat de verkoop stil kwam te liggen.

Lees Meer  
Anno 2023 nog geen website, kan dat nog?

Anno 2023 nog geen website, kan dat nog?

Multicrew zorgt voor crew op (binnenvaart)schepen door heel Europa. Door het gebrek aan tijd, hadden zij nog geen website. Een gemiste kans voor een modern en stabiel bedrijf in de uitzendbranche.

Lees Meer